Value Proposition: geef consumenten redenen om je product te kopen

De waarde van producten of diensten hangt af van de mate waarin ze een probleem oplossen. Daarom is zinvol en betekenisvol gelijk aan waardevol. Hoe vertaal je jouw aanbod in iets wat je doelgroep begrijpt, vraagt en gebruikt? Daarvoor ontwikkelen wij waardeproposities: producten en diensten met een missie, een meerwaarde en de gebruikersvoordelen die je klanten zoeken.

Wat mensen helpt, helpt je business

Wij brengen je producten en diensten succesvol naar de markt. Een sterke value proposition beschrijft snel en slim het belangrijkste voordeel voor de gebruiker. Daarom werken wij altijd vanuit de behoefte van je klant. Vervolgens kaderen we het voordeel van je product of dienst zodat de afstand tussen vraag en aanbod zo klein mogelijk wordt. Op die manier stimuleer je je verkoop. Niet op basis van verleiding, wel dankzij gebruikersvoordeel en het ontwerpen van de juiste verwachting.

Value Propositions voor andere klanten

Een value proposition ontwikkelen, is altijd maatwerk: soms veranderen we het kader waarin merken hun aanbod voorstellen. Zoals we dat deden voor Joker Reizen. Een andere keer ontwerpen we het aanbod van producten en diensten om te beantwoorden aan de vraag van je consument. Zoals voor Joepie bijvoorbeeld.

Creëer een value proposition met ons

• inzichten verzamelen, marktonderzoek
• gebruikersinterviews
• value proposition werksessie(s)
• aanbevelingen en keuzes
• uitwerken value proposition
• testen en valideren

Doorlooptijd

4 weken

Prijs

vanaf 14.999 euro