Bent u onze nieuwe vos?

Misschien zag je onderstaande vacature al ergens, misschien ook niet. Het voornaamste is dat je hier bent geraakt. Dat is namelijk de voorlaatste stap op het pad naar ons kantoor.

Daar zoeken we nog een nieuwe vos om ons vossenleger te vervoegen in de jacht. De vos die we zoeken is van een zeldzame soort: pienter en creatief. Eentje die merken kan helpen om mensen te overtuigen.

Typisch luistert zo’n vos naar de naam ‘merkstrateeg’, ‘copywriter’ of ‘art director’, bij ons kiest zij of hij zelf een functietitel.

Wij geloven immers dat je om anderen te overtuigen, zelf overtuigd moet zijn van wat je doet. En dat je bij de vossen zelf bepaalt welke waarde je creëert in ons team en voor onze klanten.

Wat de vossen dan doen? Wel, dat lees je uitgebreid in ons handboek voor de jacht. Maar we geven de clue alvast weg: we helpen merken te vertellen waarom ze er toe doen, zodat zij anderen daar ook van kunnen overtuigen.

Interesse?