‘Kennismakers’ brengt klanten samen rond tafel.

Wat de vos niet weet, weet de haas ook niet. Hoog tijd om daar verandering in te brengen.
IMG_20190704_124042

Vossenklanten* kan je vinden in verschillende sectoren, kennen gelijkaardige uitdagingen en zijn op te speuren door hun kennis. 

Die kennis wordt beter benut als je ze deelt. Daarom riepen we ‘Kennismakers’ in het leven: slimme sessies waarin we een beperkte kring van klanten samen uitnodigen aan tafel. Om van elkaar te kunnen leren, wie weet zelfs te inspireren.

De eerste ‘Kennismakers’ werd voor het eerst getest in de studio van verfexpert Caparol. Managing Director Lode Broeders gaf ons een rondleiding in het kennis-en opleidingscentrum van Caparol waar ze professionals meenemen in de innovaties in de schilder-en gevelbekledingssector. Vervolgens gingen we aan tafel met vijf andere vossenklanten voor een lunch en een rondetafelgesprek.

MVIMG_20190704_113909

Samen met CaparolVink Plastics (verdeler van kunststoffen), Dolmans (groenaanleg-en onderhoud voor overheden en bedrijven), De Makelarij (Limburgs productiehuis gespecialiseerd in circulaire maakindustrie) en Novatio (producent van onderhouds-en montageproducten, bv. Tec7) hadden we het over ‘expertise’ en hoe je die het best kan claimen als organisatie.

Zoals verwacht hadden onze vossenklanten veel gemeen, was de interesse om van mekaar te leren groot en was er niet veel nodig om het gesprek op gang te houden. En de volgende ‘Kennismakers’? Die werd al meteen vastgelegd.

*Een vossenklant is iemand waar we graag mee samenwerken en nog liever eentje mee gaan drinken. Zonder de sluwe streken. Bij voorkeur iemand die graag zijn tafel leent voor een goed gesprek of slimme sessie. Ben jij zo iemand? Schaaf je kennis en die van anderen bij via info@quickbrownfoxes.be.