Bouwen, testen en leren bouwt merken.

Bij de opstart van Quick Brown Foxes, nu zo'n 2,5 jaar geleden, was 1 van de drijfveren een bureau op te richten dat alle vormen kan aannemen om het leven van mensen en bedrijven beter te maken. Neen, Quick Slow Rainbow Colored Chameleon heeft het als naam toen net niet gehaald, de flexibele organisatiestructuur wel.

Door te bouwen, te testen -en in dit specifieke geval ook te tasten- leren we veel. Kennis waar onze klanten hun voordeel mee doen.

Toen we vorige week vernamen dat een van onze klanten volgend jaar een online winkel wil uitbouwen hebben we beslist om er nu zelf al een te openen. Zo helpen we hen zinvoller, waardevoller en tijdlozer te zijn en beter te beantwoorden aan wat mensen nodig hebben. Want wat mensen helpt, helpt je business.

Bovendien creëren we door dit soort experimenten de ruimte voor onze medewerkers om hen professioneel met hun hobby te laten bezig zijn: het werd een wijnwinkel.

www.wijnig.bar is een online wijnwinkel die meer ziet in minder. Omdat minder vaak veel meer betekent in de wijnwereld. Minder druiven aan een struik maken de druiven krachtiger en geconcentreerder van sap en smaak. Minder druiven geeft meer tijd aan de wijnboer voor de allerbeste zorg. En dat proef je.

Het aanbod is ook minder uitgebreid: 2 wijnpakketten, 3 flessen rood, 3 flessen wit. Zo weten we dat wat we aanbieden goed is. En besparen we je een 12 weken durende cursus mindfulness door je de keuzestress te ontnemen. Want wijn is gemaakt om te genieten en wat ons betreft begint dat bij de aankoop.

Zelf geloven we ook dat minder niet alleen meer betekent in de wijnwereld, maar ook in het ontwikkelen van Purpose for Business. Wij zijn geen groot bureau. Het team dat je adviseert of je diensten ontwerpt, is ook het team waarmee je contact hebt. Zonder tussenstappen, drempels of complexe processen.

Ontdek waarom Wijnig meer te bieden heeft.