Hoe employer branding medewerkers bindt en nieuwe collega’s werft

Vivaldis Interim

Vraag: Vivaldis is explosief gegroeid. Hoe creëer je eenheid binnen een bedrijf in verandering? Hoe versterk je de cultuur? En hoe laat je die missie leven: voltijdse arbeidsvreugde in de interim?

Oplossingen:

‘Het Gele Boekje’ is het cultuurboek van Vivaldis Interim. Daarin hebben we een verhaal geschreven samen met alle medewerkers waarin ze purpose, missie, waarden, visie en cultuur tastbaar maken voor nieuwkomers en anciens.

viv-boekje
viv-boekje2
viv-boekje3
viv-boekje4

In ‘Het Gele Boekje’ hebben we de Vivaldis purpose, missie en visie helder verwoord. Deze employee manual hebben we samen met de medewerkers geschreven en met Vivaldis’ klanten geproduceerd.

Een onepager visualiseert het cultuurproject van Vivaldis.

VIV-insitu

‘CEO voor 1 Dag’ is een participatieplatform voor medewerkers. Daarmee krijgt elk teamlid van Vivaldis de kans om een beleidsidee te formuleren. En het bedrijf bewijst hoe een horizontale structuur in de praktijk werkt. Daarmee verdient het respect van de collega’s en aandacht van de media. Niet iedereen werkt in een bedrijf waar 180 medewerkers CEO voor 1 dag worden.
Met dit employer branding-traject brengt Vivaldis haar purpose elke dag in de praktijk bij elke medewerker of nieuwkomer.

viv-ceo

Wil jij ook ambassadeurs van je medewerkers maken?