Waarom we doen wat we doen

Waardevolle merken bouwen.

Daarom bestaat Quick Brown Foxes.

Om de echte mensen, achter het echte merk,
ook echt vooruit te helpen.

En écht vooruit helpen, dat begint bij jou.
Het plaatje kan pas kloppen als we weten welke mensen en redenen achter het merk zitten. Daarom maken we de bestaansreden van organisaties scherp en de horizon helder. Om vervolgens de communicatie te ontwerpen die je daar naartoe brengt.

Hoe? Met communicatie die waarde creëert.
Waarde waar we allemaal iets aan hebben.
Klant, buur, baas, partner, sollicitant.
Waarde voor iedereen die met het merk omgaat.

En waarde voor de medewerkers.
De mensen die het merk maken.
Want pas wanneer je zelf de waarde van je werk inziet,
kan je ook anderen overtuigen.

Daarom geloven wij in organisaties met een echte bedrijfscultuur.
Bedrijven en overheden die beseffen dat een sterk merk niet begint bij posters op de muur, maar bij hun eigen mensen.

Op die manier helpen we je ontdekken wie je bent, hoe je daarnaar handelt en er aandacht mee verdient. Een proces waarin we strategisch en creatief meedenken, uitdagen, creëren. Inclusief het maken van de eerste communicatiekanalen die daarop volgen. Om, als de tijd rijp is, alles over te dragen aan zij die er mee aan de slag gaan.

Zoals een architect die het ontwerp op papier zet, de eerste stenen goed legt,
en vervolgens helpt sturen.

Zo bouwen wij aan waardevolle merken.
Waarde waar we met z’n allen iets aan hebben.
Om mensen echt vooruit te helpen.