Oude stenen vertellen de mooiste verhalen.
Honk Vastgoed is niet je typische vastgoedontwikkelaar. Ze verbouwen oude woningen waar niemand anders aan durft te beginnen tot ongeziene pareltjes. Met respect voor het DNA van het pand brengen ze de ziel van een woning weer tot leven. Meteen instapklaar voor de nieuwe bewoners. We bouwden dus met evenveel respect voor het DNA van Honk een nieuw merk en site.
Client:
- Honk Vastgoed
Role:
- Strategy
- Branding
- Web design
Op kamp met de klant
We startten het project met een Brandcamp: een kort, intens traject met de klant waarbij we in twee dagen van briefing naar een merkverhaal- en concept stappen. Door samen op een inspirerende locatie aan de slag te gaan, konden we extra snelheid pakken. De klant zat mee in het ontwerpteam, hierdoor konden we meteen afstemmen en verspilden we geen tijd aan het inplannen van reviewmeetings, opstellen van presentaties, traveltijd… Lekker efficiënt en pragmatisch dus.
"Net zoals wij oude woningen nieuw leven inblazen, wist Quick Brown Foxes ons merk te verfrissen met respect voor ons authentieke DNA. Yappa bouwde een gloednieuwe site die deze visie perfect vertaalt naar een digitaal huis dat klaar is voor de toekomst."
Pieter Hayen
Home Run
Na het Brandcamp lag er een merkpositionering, visuele identiteit én ontwerp voor de nieuwe website klaar. Zo kon Honk in één slag ook online gaan met de nieuwe propositie en bouwden we in een mum van tijd de nieuwe site.
Wat hebben we geleerd? Een nieuw verhaal in de wereld zetten, hoeft niet lang te duren als je het proces efficiënt ontwerpt en samen in het bootje stapt. Dankzij een goede planning, de betrokkenheid van de klant en een straf verhaal in de kern, was Honk na een kort traject dus meteen weer thuis.
Zelf op zoek naar een huisje? -> Honk!